·371 syf.····Okunma: 15 Kasım 2025 00:00 Freida'nın her kitabı gibi tabii ki bu kitap da çok akıcıydı. Ancak maalesef gerçek suçluyu öğrenince pek tatmin olamadım. Yani bazı kitaplarda gerçekten ters köşe yapmak için çok masum görünen biri suçlu çıkıyor ama bence önemli olan masum birinin suçlu çıkmasının yanında aynı zamanda okunduğunda da mantıklı olması ve tatmin etmesidir. Tamam babanın suçlu olacağını muhtemelen tahmin edemeyiz ama en azından kitabın içinde suçlunun onun olduğuna dair ancak kitap okunurken anlaşılmayacak ipuçları verilmesi daha güzel olurdu bence. Ayrıca bu tarz bazı kitaplarda sırf karakter içten içe psikopat ya da sosyopat olduğu için tüm yaptığının olabilir olarak olarak gösterilmesi güzel değil bence.Tabii ki birinin katil olması demek onun psikolojik olarak pek de iyi olmadığını gösterir ancak yine de karakteri gizli psikopat yapıp her işini normalleştirmek pek mantıklı değil.
Ayrıca o ki bu adam psikopat yani 20 yıllık eşi nasıl hiçbir şey anlamadı. 2 tane ergen çocuk anlıyo ama 20 yıllık eş anlamamış ilginç geldi doğrusu.