9/10
·248 syf.··
Beğendi
·
2025 6. kitabı
·
12 günde okudu
·
Okunma: 15 Kasım 2025 12:01
Selime teyze ve Meltem bu kitapla bize bi çok sey anlatıyor aslında. Sevmek, sevilmek; bu duyguları hissetmek, hissettirmek. Hayat rutinlerinin arasında bunu hatırlamak. Sıradanlaştırmadan, değerini bilerek yaşamak, yaşatmak. Olaylara bi diğer pencereden bakabilmek, empati kurabilmek; kitapta da dediği gibi ne malum bakış açısıyla da değerlendirebilmek. Daha bunun gibi bi çok şeyi farketmemizi sağlıyor bu kitap. Dili akıcı, konu geçişleri güzel, keyif alarak okuduğum tatlı mı tatlı bir kitap. Acısıyla, tatlısıyla, geçmişin yükleriyle, geleceğin hayalleriyle ve umutlarıyla bizi içine çeken iki hikaye, iki kadın, iki hayat.
Altı Harfli Bir TatlıŞermin Yaşar · Doğan Kitap · 202513,8bin okunma
·
30 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.