·500 syf.····Okunma: 08 Haziran 2025 00:00 Asla övüldüğü kadar iyi bir kitap değil. Açlık oyunlarıyla da alakası yok bence. Lisedeyken okuduğum uyduruk fantastik wattpad kitaplarının aynısı resmen. Zaman geçirmek için okunabilir belki. Karakterlerin hiçbirine ısınamadım. Aralarındaki ilişkiler de yaşadıkları travmalar da bana geçmedi. Sürekli atışmalarından da gına geldi. Merak ettiğim için ikinci kitaba da bir bakıcam umarım o daha iyidir