Academic girl era ophelia ve teachers pet
7/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2025 18. kitabı
Açıkçası bu kitap serisine bayılıyorum ve objektif yorum yapabileceğimi sanmıyorum harika bir evren tasarımı akıcı bir yazım açıkçası plot twistlere pek oha olamadım seride en sevdiğim kitap olamadı ama ara kitap olarak çok iyiydi kuzeyden başka bir yer görmemix ve zaman atlaması olmasını sevdim çünkü karakterlerimizin olgun olması ayrı bir hava kaymış kitaba . spoiler karakter yorumlarıma gelirsek OPHELİA BENİ DELİ ETTİN BE KIZIM tamam anlıyorum kafan karışık bir şeyler yapmaya çalışıyorsun ama thornda bir bulmaca (ki bunun hepimiz farkındayız adamın ahzından çıkan üç kelime paragraf niteliğinde ona göre ) ama yani sende lğtfen bi kendinş koru ya lütfen rica edeceğim cidden kitapta dendiği gibi kötü ne varsa bizim kızı buluyor kahin bi kız vardi mediana mıydı neyse aşıırrııı iyidi karakter tasarımı ama geldi hopaa bizim beş yıldır zorla topladığımız nilgiler beleşe aldı ya pençelerin nerde senin kzıım of of ayrıca babilin okulumdan mezun olmadığı için ayrı bir mutsuzum biz bir yıl boluna mı debelendik sırf thorn için sonra yine thorn için emeklerimiz gitti AYRICA THORN sana noluyo ya tamam hani anladık plan plan plan ama yeter yeter karının dizinin dibşnde oturacaksın bu ne tanrıyla rövanş atmalar fln neyse yşne iyisin ophelia götüni kurtardı gidiyodun yoksa (bide bu adamdaki kendine iş yükleme derdi beni bitirecek koskoca babil kütüphanesini sırtlamış yekrar düzenliycem demiş kitapta resmen girl napıyosun derler insana )of zaten sinirliyidim baya kitap boyunca sana o tırmık meselesi varya bitirmiştim olm seni bilerek tırmık atsaydın varya (üzüldüm bu aradada hani opheliamız bi safçana olduğu için bunun aşkını anlamadı fln bok gşbi kaldı kaç sefer ) neyse ikinizede kızgındım ama geçti sonda çok iyi performans gösterdiniz kaç kitaptır öpüşmeleri bile yeter diyodjm yüce rabbim verince bol veriyomuş mğkemmeldi ARCHİ BEBEĞİM VİCTORİA ÇOK TATLIYDI FARUKTA UMARIM GÜZEL BABA OLUR LAM VİCTORİA KAYBODLU BU ARADA of şu taksi çocukta çok tatlıydı thorn olmasaydı ophelia ile işinşz olurdu AA BİDE ŞU ŞEYİN OĞLU VARYA ÜF TAM ENİMİES TO LOVERS OLURDU tğh kaçırdık hep thorn yüzünden neyse ophelia arkandayız
Babil’in AnısıChristelle Dabos · İthaki Yayınları · 202518 okunma
·
162 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.