Puan vermedi·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Kasım 2025 00:00 Yazarın okuduğum ilk kitabıydı. Kalemi kuvvetli bir yazar olduğunu düşünüyorum. Betimlemeleri, duygu aktarımı çok gerçekçiydi, kitabın içine kolayca girip, Lucrezia'nın yaşadıklarını çok net hissedebildim. Elimde yazarın bir diğer kitabı olan Hamnet de var, bir sonraki okumam o kitap olacak.