·75 syf.····Okunma: 15 Ekim 2025 00:54 Açıkçası başta çok umudum yoktu kısacık diye okuyayım dedim ve gerçekten bayıldım. Martin edenin bir parçası gibi hisseettim Joe karakteri ile Martin aynı hamurdan ve Martin edeni çok seven biri olarak bu kitapta o hissiyatı yakalayabilmek çok hoşuma gitti. Bu yıl içinde okuduğum en iyi kitap benim için. Yazarın diğer kitaplarına da baktım ve şuan Jack london favori yazarım oldu. Kitabın anlatımı gayet akıcıydı çok rahat okunuyordu ve kısacık olduğundan da su gibi akıp gitti. Eğer kitaptaki cümleleri sevdiğim kızı düşünerek ve onu hayal ederek okumuyor olsaydım belki de bazı kısımlardan
o kadar da etkilenmicektim ama her anlamda bu kitap okunmaya kesinlikle değer.