Bu kitapta okuyana kadar Kambocyayi 1-2 defa duydugum ve mekanlarin guzel açılarini gosteren belgesellerden gordugumden ibaret zannediyordum , ancak kitabi okuduktan sonra bize satilan medya ile gercekte olan bitenin arasindaki buyuk ucurum ile beraber kotu bir yerdeki sadece 10 yillik cocukluk yasaminin bir cok insanin 80 yillik yasamindan cok daha zor olabilecegini gordum. Kesinlikle olmeden once okunmasi gereken bir kitap cok carpici etki yaraticak hayatinizda iyi okumalar. Sesli kitap okudugum kucuk bir instagram sayfam var herkesi beklerim “@portakal.em”