Murakami; beyzbol maçında hislerini takip edip roman yazarı olduğu için iyi ki var. Yoksa bu kitaptan mahrum kalırdık.
Muazzam bir yetenek. Çok az kitaba tavsiye veririm. Konu örüntüsü sizi öyle bir içine alıyor ki “Ben neden pozitif bilimlerde sürünmüşüm? Roman okumak bu kadar keyifli miymiş?” diye kendinizi sorguluyorsunuz.