Kitabı genel olarak puanla değerlendiriyor olacağım. Çünkü özellikle dikkatimi çeken birkaç satırın üzerinde durmak istiyorum.
Sayfa 14: " ... bir tutku cinayeti olduğunu ve bir suç olmadığını düşünüyorsanız, o halde mahkemelere ne gerek var? Her suçta bir tutku aramak ve ona özür bulmak için tutkuyu kullanmak için çok fazla iyi niyete gerek yok ve siz son derece iyi niyetlisiniz."
Sayfa 15: " ... ben savunma tarafında olmayı tercih ederim. İnsanları suçlamak yerine onları anlamayı tercih ederim."
Bu iki durumun zıtlığı beni asıl etkileyen nokta oldu ama tabiki olması gereken ortasıdır, dengedir.