Sipariş toplu geldiği için almış bulundum. Neden diye diye okudum kitabı. Neden bu kadar kısa,çok gerekli miydi , en azından Enzo'nun hayatını anlatabilirdi. İtalya konusu çok yüzeysel geçiştirilmişti. Çocukluğunu ,kardeşini ,hayat öyküsünü kitaplaştırabirdi. Çok gereksiz bir basım olmuş. Yarım saatte okudum ve kenara koydum malesef.