Bu kitapla bir yolculuğa çıktım. Ama yolculuk değil, unutulmuş bir hatıraydı aslında. Sanki varlığını unuttuğum bir benliğim, hüzünle ve sessiz bir bilgelikle yanıma uzanıyor, ‘Biliyorum’ diyordu.
Köyümüzün arkasındaki dağın en tepesine çıkıp güneşi seyredip okurdum.
Bu arada, eğer yeterince cesursanız kitap zor değil.