"Yaşamak" sevinciyle, hünüyle, acısıyla, tatlısıyla, doğumuyla ve
ölümüyle bir bütün olarak bize sunulan bir
şans.
Hatalarımız da başarılarımız da
tamamı ile bizim. Bir serveti, tavuktan kaza,
kazdan kuzuya, kuzudan öküze çevirmek insanın elindedir. Ve tam tersi de mümkündür.