Puan vermedi·475 syf.····Okunma: 19 Kasım 2025 14:56 Hani bir kitaba başlar, günlük hayatınızda onu ara ara okudukça, bir kendi hayatınız bir de roman karakterinin hayatı arasında gider gelirsiniz de, roman bittiğinde tamamen kendi hayatınıza geri dönmekte zorlanırsınız ya ... Romanın son sayfasını da okutup bitirdikten sonra , hayatınızda bir eksiklik bir sıradanlık hissedersiniz ya..
Her okura, her kitapta bu duygular nasip olmaz... Okuyucu, yazar ile kalp bağı kurarsa, o romanı yaşıyormuş gibi okursa, karakterler sanki etrafında dolaşıyormuş gibi hissediyorsa ortaya çıkan bir duygudur bu... Ve çok güzeldir... İşte böyle hissediyorum şu an. Roman bitti ve ben normal hayatıma dönerken içimde koca bir boşluk...