·216 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Ocak 2018 00:00 Ankara incelemelerimde bana oldukça destek olan bir deneme.
"İltekin İlkokulu, 1929 yılında (Bu durumda ben 25'inci yıl mezunu oluyorum.), İl Özel İdaresi tarafından yaptırılıyor ve adını, arsasını bağışlayan, o zamanların Cebeci'sinin tanınmış kişilerinden İltekin Bey'den alıyor. (Okuluma 1960'ta iki derslik daha eklendiğini, bizim günlerimizde soba ile ısınılırken 1971'de kalorifer sistemi kurulduğunu, 1972'de, okula yeni bir bina daha eklendiğini, kömürlük ve kazan dairesi gibi bodrum katında yer alan kısımların, sonraki yıllarda işlevsel hale getirildiğini, 2004 yılındaki 50'nci yıl töreni sırasında öğreniyorum.)"
İlgisi olanlara keyifli bir okuma olsun...