9/10
·303 syf.··
2025 25. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 19 Kasım 2025 00:00
Gülmekten okuyamadığım bir kitap serisini böylelikle noktalamış olduuuk... Yaz tatilindeyken ilk kitabı okuyup inceleme yazmıştım » #280980185 O zamanki ruh hâlime çok iyi gelmişti, konusu enteresandı ve hani diziler sezon finaline girerken en heyecanlı yerinde bitirir ya, ilk kitabın sonu da öyleydi. Temin etmem uzun sürmüştü, okul açılmasıydı sınav haftasıydı derkeen süreç bugüne kadar uzadı ve güzel bir şekilde sonlandı... Önceki iletimde de söylemiştim, watt kitaplarına karşı büyük bir ön yargım vardı. Açıkçasıı günümüzde pek de iyi boyutlara geldiği söylenemez. Bu kitapta da enn kötü küfür kullanımı vardı, onun dışında işin içinde basketbol olduğu için klasik uzun boylu karakter tanımlamaları -gerçi basketbol olmasa bile başka kitaplarda gereğinden fazla abartılan karakterler...- bulunuyordu... Kitabın en sevdiğim yanı baş karakterin -koyu puntoyla- bizimle konuşmasıydı, yazar çoook samimi bir üslup kullanmıştı, içindeki esprileri okurken gülmemek için kendimi zor tutuyordum zaten ondan bahsetmeye lüzum bile yok jchdhdhdhdhd Kısacasııı romantik komedi için çok güzel bir tercih, gülmeye ve kendinizle başbaşa kalmaya ihtiyacınız varsa okuyabilirsiniiiz...
Her Kimsen: Son SetR. İdeli · Artemis Yayınları · 20251,060 okunma
·
106 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.