·222 syf.····Okunma: 19 Kasım 2025 22:50 Bilinç akışı tekniği ile yazılmış bir kitaptı.Hem okurken zorlandım hem de kişileri,düşünceleri,olayları birbirine bağlamak yordu beni.Kurgu okumaları Kasım kitabımız olduğu için kendimi bitirmeye odakladım ve üzerinde toplulukla konuştuğumuzda bana çok daha fazla şeyler ifade edeceğini düşünüyorum.Her kitap su gibi akmaz bazende farklı tarzlar okuma listene katman gerekir bu da öyle bir klasiklerdendi.