Selaaaamm
Bugün yine canım #ayfertunç kitabı ile geldim.
Kitabı çok severek çok duygulanarak ve bir sürü satırı çizerek okudum.
Yazar her kitabında gerçekten yüreklere dokunmayı başarıyor, #azizbeyhadisesi hissi aldım kitaptan ve niyeyse #martıneden bitince hissettiğim o acıma hissi doldu yüreğime
Velhasıl kitap, Uçurumun kenarında yaşadığı hayata ait olmadığını düşünen,kendi babasının olmasını beklediği karakterde erkek çocuğunun ,kendisi değil de yıllar sonra doğan oğlunun babasının hayallerindeki evlat olduğu gerçeğine içerleyen, birşeyleri değiştirmeye de gücü yetmeyeceğine inanıp #dünyaağrısı ile baş etmeye çalışan #mürşit ile #madenci isimli kahramanın sırlarla dolu dostluğunda geçmişle gelecek arasında ki köprüde sağlam bir sarsıyor insanı
Ben çok severek okudum,çok derin bir kitaptı #azizbeyhadisesi ni okuyup sevenler bunu da muhakkak severek okur
Okuyacaklara keyifli okumalar diliyorum şimdiden.