Puan vermedi·420 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Kasım 2025 16:05 Adının hakkını veren bir kitap. Zira kitapta insanlığını koruyan tek bir karakter yok. Hayvani güdüler ve insanın insanlığa yabancılasmasini net bir sekilde gözler önüne koyuyor yazar. İnsan her şeyi yapacak bir varlık yeter ki imkanı olsun kötülüğün sınırı yok . Gerçi hayvan kötülük nedir bilmez davranışı kötü diye yorumlayan biz insanlarız. Kitaptaki hiçbir karakterin yaptıklarından en ufak bir vicdan azabı en ufak bir pişmanlık duymuyorlar aksine kendince bahaneler bularak bunu mantıksal zemine oturtuyorlar. Kıskançlık,ihanet, hastalık.....
İnsanlık nerde bitiyor hayvanlasma hangi noktada başlıyor ?