·116 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Kasım 2025 23:20 Sarsıldım…
İnsan her koşulda ve yaşta sıyrılabilir mi zincirlerinden? Mümkün değil mi kendi sebep olduklarımız veya mecbur bırakıldıklarımızdan kaçmak? Mevcut koşuldaki düzenimize bir savaş açmalıyız belki de eğer sıkışmış ve yanlış hissediyorsak. Aşk da zaten bir zincir değil mi insanın kalbine? Bize hayatı mükemmel hale getireceğinin garantisini vermiyor. Yaşadım diyebilmek adına hiçbir zaman geç değil. Güzel kalpli Türkan sonunda kendini bulmana döküyorum gözyaşlarımı. Kadehimi de görülebilmenin güzelliğine kaldırıyorum.