·816 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Kasım 2025 08:00 Tek kelimeyle mükemmel. Kitapta her duyguyu yaşadım; kâh üzüldüm, kâh sinir oldum, kâh gerildim. İlkte uzun diye gözüm korkmadı değil yoğun bir dönemdeydim ve uzun olması canımı sıkmıştı hatta bir ara yarım da bıraktım ama kitapla ilgili bir sıkıntı yok bir başlayınca kendini olayın akışına kaptırıyorsun hiç sıkılmıyorsun sadece benim şahsi işlerim okumama engel oldu biraz. 10/10.