bu kitap beni öylesine sinir edip mutsuz etti ki aşırı tetiklendim
herkesin her şeye müdahale edebilirmiş gibi hissetmesi
kimseye zararı olmayan insanların başına üşüşülmesi
kimsenin kimseyi rahat bırakmaması
ANLATAMIYORUM ÇOK SİNİR OLDUM
ÇOK SİNİR OLDUM
HERKESİN HER ŞEYE Bİ SÖZÜ OLMAYIVERSİN
KİMSE KİMSEYE DOKUNMASIN YA