imdat
Romantika bu kitaba ikinci şansı vermeye ÇALIŞIYORUM ama her kelimesinde midem tekrar bulanıyo bir okur olarak bunu söylemem saçma belki ama karakterlerle düşüncelerimiz ahlak felsefemiz hiç uyuşmuyo bu da beni kitaptan hatta yazardan soğutuyo :(
Duygu ve Düşünce
·1 alıntı·
121 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.