·248 syf.····Okunma: 22 Kasım 2025 21:42 Şermin Yaşar’a ait okuduğum ikinci kitabı. Önceki kitabı ‘’Söyleme Bilmesinler’’ de beğenerek okudum bu kitabınıda. Kitapta bir yaşlı teyzemizin (Selime Teyze) evlatlarının dünyasında hiç yer edinmeyişini ve Meltem’inde annesiz büyümenin hikayesini anlatır. İki hayat, iki kayboluş, iki yaranın buluştuğu evin romanını anlatmış. Şimdiden okuyacak olanlara kitabında yanında bol köpüklü kahveli okumalar diliyorum.