Konular çok karmaşık ilerliyor. Başta asıl kahramanın ruh hali ve intihar girişimiyle ve ağdalı bir anlatımla başlayan hikaye bir anda baba oğul ilişkisine, hemen ardından ablasına ve onun hayatıyla alakalı bir itirafa geliyor. Ne oldu neden oldu sorularina hiç girilmeden, ard arda gerçekleşen ölümleri sindirmeye çalışan kahramanın finalde hiç beklemediği gerçeklerle ve olayların nasilda göründüğünden farklı oluşuyla bitiyor. Ama başta da dendiği gibi hep derin sohbetler ve kahramanın kafasının içindeki bir halüsinasyon gibi ilerliyor. Ortaya çıkan hiç bir olayın nedeni nasıl oluşuyla ilgilenilmemiş hikaye çok havada kalmış.