Bu kitap( şiir) hakkında düşüncelerim oldukça karışık. Aslında birçoğumuzun dünyasından geliyor birçok kadının. Ama bir o kadar da uzak. Çünkü şiirden ziyade bir günlük havası veriyor. Taşan duyguların satırlara dönüşmesi hissiyatı. Biz bir kadın olduğumuz için değil insan olduğumuz için var olduğumuzu gösteriyor birazda. Toplum yargıları beklentiler kırıklar ve yeniden ayağa kalkmak. Hepsi burda toplanmış. Boş vaktinizde okumanızı tavsiye ederim.