Hayatımda okuduğum en kötü kitaptı. Çıtır çerez niyetine okumak istemiştim. Çok kötüydü. Bunu okumak için harcadığım 30 dakikaya yazık!! İlk okul çocuğu yazmış gibi bir şey bu kitabı. Lise dönemindeyken okuduğum bir iki kitabı bu kadar kötü değildi. Bence şiir yazmamalı yazar.