9/10
·352 syf.··
2025 126. kitabı
Tuhaf karakterlerin ve aynı hikayelerin dizilerini çekmek yerine çok kalp ve çok kınalı kuzum Josieciğimin dizisini yapsalar, bizde ayıla bayıla izlesek ne olur yani ne olur soruyorum size sayın film ve tv endüstrisi sakinleri.:)) Ah Josiem canım Josiem yine muhteşemdin, yine en çok sen kahroldun, yine en çok sen yaralandın ama yine de tüm gizemi sen algıladın ve sen çözdün. Normalde dünyadaki tüm çilelerin tek bir ailenin yada tek bir kişinin başına gelmesi olayı belli bir yerden sonra canımı aşırı sıkar, yok artık yeter kafasına gelirim ama Josienin başına gelenlere hiç o gözle bakamıyorum. Kınalı kuzum dert, keder çeker gibi herşeyi üstüne üstüne çekip duruyor ama asla yıkılmıyor, sadece hafiften şöyle bir sallanıyor.:) Josie nin serisinin tamamını ülkemizde aynı anda bassalar hepsini ardı ardına soluksuz okur sonunda da kafayı oynatmış olurdum kesin. Josieciğimi ve ekibini ve Noah ı ;) çok seviyorum net ve kesin. Lisa nın kalemi o kadar akıcı, nefes kesici, merak uyandırıcı ve keyifli ki kitaplarını elimden bir an bile bırakmak istemiyorum. Eline, yüreğine, kurguna sağlık Lisacım, bu kitabına da bayıldım, bayıldım, bayıldım.
Kitap Yorumu
İsimsiz KızLisa Regan · Olimpos Yayınları · 2024174 okunma
·
389 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.