·383 syf.····Okunma: 23 Kasım 2025 22:02 Üniversitedeyken filmini izlemiştim, çok sevmiştim. Elimdeki kitap da 30 yıllık. Filmini izlediğim için okumayı ertelemiştim hep. Bir evde çoğunlukla iki karakter arasında geçen bir kitap kesin insanı sıkar gibi geliyor ama çok, çok iyiydi. Ki filminde de kadın başrole oscar kazandıran Annie Wilkes, dehşet bir karakter. Keyifli okumalar.