Bazen dert sahibi bir yakınımızı dinlediğimizde bazense kendi yaşadığımız olaylar karşısında ruhumuza sorduğumuz "iyide elimden ne gelir" sorusunu bahanelerimizin, alışkanlıklarımızın, tek amacımız haline getirilmeye çalışılan algılardan sıyrılarak vicdanımıza sormamız için yol göstermiş sanki kitap.
Kısa yazılar halinde yazılmış başlıkları birbiriyle uyumlu sıralanmış dili anlaşılır ve akıcı.
Bazen konulara bazense hep bildiğimizi sandığımız kelimelere farklı bakışla farklı ufuklar açan bir kitap. Bence yakın arkadaş çevrenizle tahlil yapabileceğiniz bir kitap olmuş Allah razı olsun hocamızdan.
Fatma Bayram