·51 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Kasım 2025 00:57 Tadımlık, keyifli bir ikinci şans kitabıydı. Yeni ayrılan ve doğal olarak duyguları taze olan ikilinin barışmaları da hızlı oldu fakat süreç bir tık yavaş ilerlese daha güzel bir hikâyeleri olabilirdi. Yine de gurur yapıp kendi hatalarını görmezden gelmemeleri ve sorunlarını konuşarak çözmeleri hoşuma gitti.