Puan vermedi·736 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Mayıs 2025 00:16 Müthiş bir roman. Tarihi polisiye dini pek çok katmana sahip, hiçbiri diğerinden baskın değil, hem tarihi ve dini ilgi çekici pek çok detaydan bahsediyor, bizi Orta Çağda bir manastıra götürüyor, karşıt tarafları derinlemesine anlatıyor, hem de ustalıkla cinayete dair ipuçlarıyla merakımızı diri tutuyor. Kolay okunan bir kitap değil, karakter sayısı oldukça fazla, bahsi geçen tarihi ve dini detaylar sebebi ile de bazen yorucu oluyor ama sabredip belli bir yere geldikten, karakterler oturduktan sonra oldukça keyifli bir hale geliyor. Benim hatam kitaba uzun aralar vermem ve uzun sürede okumam oldu. O yüzden umarım bir gün yeniden hakkını vererek okurum.