9/10
·505 syf.··
2025 22. kitabı
·
12 günde okudu
·
Okunma: 24 Kasım 2025 20:25
Spoiler içerir. Game of Thrones izleyeli yaklaşık 5 yıl oldu. Kitaba başlarken tedirgindim aslında diziden çok farklı bir senaryosu olur mu diye. Çoğu sahneler dizideki sahneleriyle birebir uyuşuyor. Okurken direkt aklıma o sahne canlanıyor. Replikler bile aynıydı. Bazı okuyucular bu durumu sevmez ama ben seviyorum. Serinin devam kitaplarında farklı olayların olduğunu öğrendim ve bazı karakterlerin ölmediğini, ölüp dirildiğini vs. gördüm. Devamını merak ediyorum. Kitabın finali de çok iyiydi. Dizi ilk sezon nasıl bitti pek hatırlamıyorum ama son sahnenin aynısı dizide vardı. İzlerken de çok etkilendiğim bir sahneydi. Kitapla ilgili sevdiğim konu kurgusu ve karakterlerin hikayesi oldu. Yeri geldi nasıl olabilir böyle şeyler dedim, oh iyi oldu gibi şeyler dedim. Beğenmediğim noktası ise ilişkileriydi. Kardeşiyle vs. itici sahnelerdi. Arya Stark, Jon Snow, Tyrion Lannister karakterlerinin bölümlerini okumak ayrı bir zevkti. Dizide de sevdiğim karakterlerdi. Her Joffrey ve Cersei sahnesi de sinir krizine sokuyordu. Bu kadar kötü olamazlardı ya inanılmaz. Ayrıca Tyrion'ın çektikleri üzmüştü. Jon Snow ile konuştukları bölüm çok güzeldi.
Duygu ve Düşünce
Taht OyunlarıGeorge R. R. Martin · Epsilon Yayınları · 201310,9bin okunma
·
128 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.