Okunması yine kolay; yer yer güzel cümleleri var. Sosyolojik olarak içinde bulunduğumuz toplumu anlattığı için farkındalığı yüksek olmayan biri bunu bir aşk kitabı gibi görebilir. Ama biraz ayıksanız, toplumun çarpıklığının yine yüzümüze vurulduğu bir kitap olduğunu fark ediyorsunuz.