Çok güzeldi, Çalıkuşu’nun İngiliz versiyonu gibiydi. Klasik olmasına rağmen çok akıcıydı. Jane Eyre’in minik bir kızdan güçlü bir kadın olmasına varan öyküsü. Feminizmi yazıldığı dönemin koşulları düşünüldüğünde yansıtmaya çalıştığını söyleyebiliriz. Okuduğum için mutluyum.