Kitabı gerçekten çok beğendim. Konusu, yazarın dili olayların birbiriyle olan bağlantısı beni gerçekten çok etkiledi. Üç kadının birbirinden tamamen farklı hayatları olması ve bu üç kişinin bir noktada hayatlarının kesişmesi çok hoşuma gitti. Ayrıca kadınların toplumda nasıl yer edindiği ya da bir erkeğe nazaran aynı şeyler başına geldiğinde gördüğü muamele ve toplumdaki konumu kitaptaki sevdiğim noktalardan biri oldu.Okumayanlara kesinlikle tavsiye ediyorum, yazarın başka kitaplarını da almak istiyorum.
Laetitia ColombaniSaç Örgüsü