Maalesef kitabı çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Kitap o kadar Osmanlıca kelimelerle dolu ki bütünlük kurmak zor oluyor. Benim gibi her kelimenin anlamını merak ediyorsanız tavsiye etmem çünkü adapte olmak zor oluyor. Kitabın arkasında sözlük var ama ona bakmak bile zaman sonra bıkkınlık yaratıyor. Kızlarağasının Piçi hikayesini beğendim ama genel anlamda kitabı sevmedim belki de bu benim tarihi kitap sevmememle alakalı olabilir. Okumak isteyenler yazarın dilini ve kelimeleri düşünerek almalılar kesinlikle. Reşad Ekrem KoçuKızlarağasının Piçi