Bu kitap “aşırı iletisi” olan bir kitaptır, yazıyor arka kapağında..Öyle güzel şeyler okuyorum ki, bütün her şeyi paylaşmamak için kendimi zorluyorum :') 🫣 ve kitabın ikinci sayfasında, “Gerçeği bilmek ister misin?” diye soru yöneltiyor okuyucuya.. Evet isterim- demiştim neye cevap verdiğimi bilmeden, Evet dersen altına girdiğin büyük yükümlülükleri gör diye de belirtiyor yazar. Şuan kendimi çok başka bir yerde hissediyorum. Bazı kitaplar böyledir işte, seni içine çeker. Ayy ayy ama.. 🐣:'))