Puan vermedi·216 syf.····Okunma: 25 Kasım 2025 15:02 Okudum bitti kız kurusu diyememislerde Kuru kız demişler çok güzeldi bu kitapta sadece karakterler var anne ,baba, kardeş ,Kuru kız ve komşuları vs. Ad yok okumak isteyenler bunu bilerek okusunlar. Kuru kız Söylemek istediklerim vardı ama kimse duymadı tâsviriyle hafızamda yer etti.Ne ailede, ne toplumda, ne ilişkilerde… Sanki hep bir kenarda duruyor, dünya onsuz da dönüyormuş gibi.(Bir abisi vardı o da dedi ki sen olmasan evlenirdim )Bu duygu gerçek hayatta özellikle kadınların çok sık yaşadığı bir şey: “Ben varım ama kimse beni fark etmiyor.Kuru Kız çoğu zaman kendi hayatını kenardan izliyormuş gibi.Aktif olarak yaşamıyor, sürükleniyor. Resmen 40 yaşından sonra istediği hayatı yaşamaya başlıyor . Bambaşka bir ülkede ...Dahası için muhakkak okumalısınız ...