9/10
·250 syf.··
Beğendi
·
2025 7. kitabı
Okudum okumalara doyamadım gibi bir kelam etmeyeceğim tabi ki sadece dinledim ve iyi ki dinlemişim de diyemeyeceğim tabi ki ama güzel bir konusu ve kurgusu vardı sonu saçma diyemeyeceğim bir şekilde küt diye havada asılı kalsa da ne yaptım yine hüzünlü bir şekilde bitirdim iyi de oldu , iyi geldi Türkiye standartlarında her kulun başına çok net gelebilecek olaylardan esintilerle ilerledi şahanemiydi tabi ki de değildi ben sonu güzel biten romanları seviyorum orası barizdi.
Tek BaşınaVolkan Sönmez · 2022701 okunma
·
92 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.