·524 syf.····Okunma: 25 Kasım 2025 15:56 Ön yargıyla yaklaştığım bir kitaptı. Önyargımda haksızmışım ilk sayfaları çevirirken canım sıkılmıştı ama sonraki sayfalarda heycanım arttı kitabın çok seveni veya sevmeyeni var ben sevenlerden oldum ama okurken sinir krizleri geçirdim özelikle Kemal karakterine. Ve şunu eklemek isterim Kemal âşık değil takıntılı bir insandı.