Bu yazarın kafamda oturan tarzı ‘durgunluk’. Obsesif kitabında olduğu gibi, bu kitabı da durgun ilerledi. Şu da var, insan sonunu deli gibi merak ediyor onu da okuyucuya çok iyi veriyor. Güzel miydi evet gerçekten güzeldi, ama birazda hareket katsaymış çok daha güzel olurmuş. Toni adlı kızımızın ezikliği beni çok sinir etti. Niye mi okuyunca anlayacaksınız. Kısacası konusu güzel, beklentiyi çok yükseltmeden ve şaşırtıcı son okumak isterseniz tavsiye ediyorum.