Bütün karakterlerin iç dünyasını anlayabildiğim ve empati yapabildiğim derinlikte bir kitap. Şebnem'in ana karakter olmasına rağmen kendi ağzından hiçbir şey okumuyorsunuz, başka karakterler üzerinden tanıyorsunuz onu. Ve buna rağmen çok iyi tanıyorsunuz. Bu durumu Ayfer Tunç'tan başka kim bu kadar iyi başarabilir bilmiyorum. Ersin'in cesaretsizliği sinirimi bozsa da sanırım en çok onunla bağ kurdum. Yine herkese tavsiye edeceğim bir kitap, okuyup okumamak konusunda kararsız kaldıysanız hiç düşünmeden bir an önce başlayın.