Puan vermedi·184 syf.··
2018 28. kitabı
·
20 günde okudu
·
Okunma: 17 Nisan 2018 01:28
ب Annelik .. Ne büyük sanat ne büyük nimetmiş meğer . Yavaş yavaş okuyup sindirerek ve eğer Allah nasip eder de anne olursam sindirdiğim her satırla muamele edeceğim dediğim çok özel bir kitap . Bir yerde okumuştum şöyle diyordu ; kitap okumak yemek yemek gibidir . Yemeği yediğinde hemen büyümezsin zaman ister bu süre zarfında büyümene katkı sağlar kitaplarda öyledir muhakkak ruhunun gelişmesinde katkıları vardır hemen farketmezsin zamanla olgunlaşırsın . Kitapta öyleydi zaman zaman açıp okumalı eğer birgün ebeveyn olma nimetine nail olursak kuran ışığında nasıl evlat yetiştirilir ruhumuza sindirmiş olur yazarında dediği gibi emanete hakkıyla bakabilmek için duaya dururuz. Kitabı okumak için anne yahut baba olmaya gerek yok . Bu gibi kitapları okumak için vakit hiçbir zaman erken değil . Anne baba olmayabilirsin abla olur abi olursun amca teyze hala dayı olursun illa ki bir çocuğa muhattap olursun ..
İlişkiler
Fıtrat PedagojisiHatice Kübra Tongar · Hayykitap · 20152,986 okunma
·
8 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.