Aynı yazarın Yabancı kitabı beni sarmıştı akıp gitmişti o kitap ama bu kitabı okurken harbiden zorlandım ve zorlana zorlana bitirdim.Mesela Körlük kitabı da bir salgını anlatıyordu ama gayet güzeldi.Bu kitap acayip sıkıcıydı.Ayrıca ana karakter doktor Rieux un da vebayla iç içe olup hiç hastalanmaması enteresandı