Dönemini, kültürünü, insanlarıni edebiyatla çok güzel işlemiş yazar. Edebi yönü daha güçlü olabilirdi. Ama Batı edebiyatından farklı bir anlatım geleneği olduğunun farkındayım. Özgün bir lezzet veriyor. Romandan uyarlanan filmi de mutlaka izleyeceğim.