Hayat insana defalarca seçme şansı veriyor. Kusurlarınla, eksiklerinle ne kadar razısın kendinin?"
"Ölmek isteyecek kadar mutsuz,yaşamak isteyecek kadar hevesli değildi. "
"Hayatım, hiç tanimadigim birinin hayatıyla takas edilmiş gibiydi."
"Hayatım sakince birbirini izleyen hayal kirikliklariyla doluydu,yani ben ve yakın geçmişim kocaman bir hüsran ediyorduk."
Bugüne kadar okuduğum hiçbir kitaba benzemeyen,bunu ancak okuduğunuzda bana hak verebileceğiniz bir eser;"sevdiğini öldürmek bizde aile geleneği "...
Iki aile; iki nesildir içiçe geçen, Sümerler ve Hikmetler... ve bu iki ailenin aşk,hüsran, cinayet,acı ve içice geçmiş aile yaşantıları kara bir mizah tadında,güzel durum tespitleriyle,hayattan alıntılarla akıcı bir şekilde anlatılmış. Hani yukarda demistim ya okuduğum hiçbir kitaba benzetemedim diye,mesela onlarca okuduğum polisiye,gerilim kitaplarında ölenin ağzından bir anlatıma hiç şahit olmamıştım:))