By Y.
@by_y · 6ay
Takip Et
“Bir ay fotoğrafı çekersin, telefonun kamerası gerçeği yansıtamaz; oysa gözünle gördüğün bambaşkadır. İnsanlar da böyledir aslında… Her göz her güzelliği göremez. Hayat, güzelliğini görmeyi bilen gözlerle karşılaştırsın seni.”
Edebiyat
4 beğeni
·
1 alıntı
·
92 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
By Y.
Gönderi Sahibi
open.spotify.com/track/6UBjSnyP1...