“Bir ay fotoğrafı çekersin, telefonun kamerası gerçeği yansıtamaz; oysa gözünle gördüğün bambaşkadır. İnsanlar da böyledir aslında… Her göz her güzelliği göremez. Hayat, güzelliğini görmeyi bilen gözlerle karşılaştırsın seni.”
Edebiyat
·1 alıntı·
92 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.