10/10
·452 syf.··
Beğendi
·
2025 10. kitabı
Kızım, her anne babanın kabusu olabilecek bir konuyu ele alıyor; kayıp çocuk. Ebeveyn-çocuk ilişkileri, aile bağları, ergenlerin birey olma çabaları ve olası pişmanlıklar gibi konuları ayrı ayrı güzel bir şekilde işlemiş yazar. Özellikle anne-kız bağının nasıl bir güç ve aynı zamanda nasıl bir yük olabileceğini çok iyi yansıtmış. Olaylar yavaş yavaş çözülürken hem karakterlerin iç dünyasını hem de ilişkilerin karanlık taraflarını görmek, gerilimi her sayfada biraz daha artırıyor. Severek ve her sayfasında merakla okuduğum bir kitap oldu. Yazarın kalemini ve konuyu işleyişini çok sevdim. .
KızımT. M. Logan · The Kitap · 2025150 okunma
·
68 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.