·88 syf.····Okunma: 29 Kasım 2025 12:17 Konunun işlenişi güzel ve kısa bir hikâye. Ama ben kitap boyunca saplantılı bir tecavüzcü adayı okudum aslında. Doktorun tavrı rahatsız edici, bunun adına tutku veya aşk demek doğru olamaz. Kadının ondan korkusundan kendi canını hiçe sayması da hep karşılaşılan bir durum bu tip vakalarda. Kitap, kısmen doktorun yaptığı şeyin onursuzluğunu doktorun ağzından bir şekilde dile getirmiş, bu da bir şey tabii. Onun dışında yerli halka karşı olan yaklaşım da fena halde sömürücü. Yani konu vasat ama işleniş ve dil güzel.