·200 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Kasım 2025 15:05 yazarın çoğu kitabında olduğu gibi her satırın altını çizmemek için zor duruyorum.
şarkı eşliğinde kitap okuyamayan ben doğan duru-renkli reçete açmak zorunda hissediyorum kendimi.
iyiki var oldun cioran,seneler sonra yine en doğru zamanda karşılaştık.